FAQ

FAQ’s

1. Waar vind ik de code waarmee ik me kan registreren op academicx.nl?
Deze code staat op de colofon- en copyrightpagina in het boek dat je hebt ontvangen.

2. Na registratie ontvang ik een e-mail met een bevestiging van mijn registratie. Wat moet ik doen als ik deze niet ontvang?
Controleer eerst of de bevestigingsmail niet in de e-mailbox voor spammail terecht is gekomen. Is dat niet het geval, stuur dan een mail naar klantenservice@boomhogeronderwijs.nl of bel met 020 52 18 922.

3. Als ik later een volgend boek van Academic Service aanschaf, moet ik me dan opnieuw registreren?
Nee, dat is niet nodig. Je kunt een nieuw product toevoegen door gebruik te maken van de knop ‘Product Activeren’. Je moet dan wel de activeringscode van het nieuwe boek invoeren.

4. Als ik een boek heb geactiveerd op academicx.nl, waar vind ik dit dan terug?
De boeken die je hebt geactiveerd, vind je terug op je persoonlijke boekenplank in AcademicX.

5. Ik krijg de melding: ‘Je bent door je tijd heen’. Wat moet ik nu doen?
Als je het hoofdstuk waarin je werkt of wilt gaan werken opnieuw opent, is het probleem opgelost.

6. De code die ik heb ingevoerd, wordt niet geaccepteerd.
Let erop dat je het cijfer 0 (nul) en de letter 0 niet hebt verwisseld. Het cijfer 0 wordt in de code met ø aangegeven.

7. Ik krijg een foutmelding als ik de activeringscode invoer.

Het is bekend dat dit probleem soms optreedt in Internet Explorer. Probeer in dat geval een andere browser te gebruiken, bijvoorbeeld Chrome.

8. Met wie kan ik contact opnemen als ik een vraag heb die hierboven niet wordt beantwoord?
Dan kun je een mail sturen naar klantenservice@boomhogeronderwijs.nl of bellen met de afdeling Klantenservice via (020) 521 89 22

Laatst bijgewerkt op 10-09-2018 (LM)